عکس ۳

نظرات 1 + ارسال نظر
موسا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://dirya.blogsky.com/

سلام حامد عزیز
تا جایی که میدانم به اوج رسیدن یک ثبت در این دسته بندی به فیگور خاص فرد در تصویر و ادیت مناسب بهمراه کنترل نور و ... بستگی دارد. ثبت پیش رو را در مقایسه با سایر کارهای قوی تو ثبتی متوسط میدانم. بیشتر به عکس یادگاری میماند. شلوغ بودن بک گراند، اور شدن شدید نور و فیگور معمولی فرد از نکات قابل پرداخت این ثبت متوسط است . در خصوص ادیت نیز موهای فرد با سیاهی سایه ی درخت کاملا یکی شده و کفشِ پای چپ به سایه ای سیاه می ماند تا کفش
همیشه منتظر کارهای خوبت هستم..

ممنون موسا جان از نظری که در مورد این عکس داد.
راستش توی البوم فشن ۲ که تمامی عکسهاش رو از محسن دهقانی گرفته ام . عکسهای خیلی خوبی دارم و لی از بگراند این عکس بشدت خوشم میاد و این عکس در آتلیه باغ خودم گرفتم این آتلیه رو بخاطر گرفتن عکسهای فشن و عروس و داماد درست کردم .واسه نشون دادن فضا و محیط اطراف مجبور بگزاشتن این عکس شدم..
ممنون از نظراتت در مورد این عکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد